מנכ"ל ביה"ח רמב"ם: "החיסון השלישי הוא מאוד חיוני"

    אסתי פלד 2 Comment on מנכ"ל ביה"ח רמב"ם: "החיסון השלישי הוא מאוד חיוני"

    מנכ"ל ביה"ח רמב"ם פרופ' מיקי הלברטל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על חלוקת המאושפזים במחלקות הקורונה בין המחוסנים לאלה שאינם, וקורא לציבור לצאת ולהתחסן בחיסון שלישי

    צילום: פלאש90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל בית החולים 'רמב"ם' פרופ' מיקי הלברטל בריאיון ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לשם החדש שמנסים להדביק לגל הנוכחי 'הדלתא',, לדבריו זה קורונה עם מוטציה חדשה כמו הזן הבריטי.

    המצב כרגע שממשיכה עלייה משמעותית בחולי קורונה, ישנם כעת למעלה מ- 60 חולי קורונה, 18 מתוכם מונשמים ואחד עם אקמו ו-44 חולים קשה. במקביל רואים שהעומס האשפוזי בבתי החולים מאוד גבוה, אצלנו במיון יש 60 עמדות וכעת יש 150 במיון".

    אין הסבר לעומס במיון אומר הלברטל אך מנסה להסביר את העומס במיון, "אבל יכול להיות שבגלל הקורונה השימוש במסיכות הסיט את המחלות הנשימתיות מהחורף לקיץ. גם מזג האוויר הנוראי הביא את האנשים עם מחלות כרוניות".

    על תועלת החיסונים אומר הלברטל, "אנחנו רואים הפרשים בגיל המאושפזים, מעבר לגיל 60 שהם מחוסנים ואנשים שמתחת לגיל 60 זה אלו שלא מחוסנים. ושאנחנו מסתכלים על חומרת החולי, במונשמים רק 30% מחוסנים ובחולים הקשה 60% מחוסנים, לכן הבוסטר הוא מאוד חיוני".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה להגזים ? הוא לא נוכל הוא אבי אבות הנוכלות וחתיכת נוכל..